donderdag 30 juli 2015

Terug naar Suriname!

Paramaribo 24-7-2015 Gister gaf ik 3 srd aan een hele lieve zwerver, zo eentje die te mooi en keurig nederlands spreekt en er uitziet als een beertje uit star wars en zelfs een enorme tak als loopstok gebruikt. een heel klein grijzig rastafarietje. dank u meneer. god bless. toen ik met hem bezig was doemde er een groot bonkig ander figuur uit de duisternis op, ik had nog net 1 SRD die ik in zijn enorme ruwe hand drukte, hij kon alleen maar wat geluiden maken en keek nieuwsgierig in zijn hand. Het beertje en de lopende boom bevonden zich vlak bij de NASKIP waar ik nog net wat eten kon halen na mn lange vlucht. Ik ben weer in Paramaribo. Ik was laat, mn taxibusje was vast komen te zitten in een straat waar een feestje was, aan beide kanten drukten steeds meer auto’s zich een weg naar binnen om dan te gaan parkeren tot alles muur en muur vast stond. De taxi chauffeur dacht een shortcutje te nemen. Alles gaat weer heerlijk. de politie moest erbij komen en er werd getuterd en een band begon te spelen waar ik de halve set van heb kunnen zien. Ik had mn guesthouse bereikt rond middernacht het was er doodstil maar gelukkig zat er nog een portier en een poes op de stoep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten