donderdag 30 juli 2015

Terug in Moengo!

Moengo 30-7-15 YES YES kijk eens naar de puinhopen, mn podium heeft de 3 jaar tropical abuse doorstaan, en eigenlijk is het laswerk en het hout grotendeels nog HARD. maar verder is zoals verwacht het nogal een treurige bende en de typische zwarte aanslag op alles. Wat niet treurig is is om terug te zijn en hier iets aan te kunnen doen. In de 2,5 maand dat ik hier was geweest bouwde ik een podium, geteisterd door regen, ziekte en de gebruikelijke Surinaamse inweek periode stond er op de laaste avond een podium waar ik toen samen met vele muzikanten een optreden gaf. Ik moest halsoverkop na een paar uurtjes slaap vertrekken uit Moengo want ik moest vliegen. Nu 3 jaar later krijg ik de props voor dat gebeuren, een oudere kerel vertelde me dat elke keer als ie dat podium zag moest ie aan me denken "met die gitaar in het gras". Dat deed me goed. Het deed me ook goed dat kinderen allemaal willen meehelpen en soms duurt dat langer dan het zelf doen. het is beter voor de vibe van het podium. Mn goeie Panasonic boormachine kan de hitte niet meer aan, hij valt steeds uit. tussen 11 uur en 4 uur is er eigenlijk niks te doen, dan is het te heet. In de ochtend gloren zo rond 7 uur is het prima werken. en als het droog blijft tussen 5 en 8. Al de mooie plannen die ik had voor een nieuw werk te maken schuif ik op de lange baan, en waarschijnlijk heb ik de komende drie weken mn handen vol aan herstel werkzaamheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten