donderdag 30 juli 2015

Crack kopen in Paramaribo

Paramaribo 25-7-15 Ik liep in de avond nog even naar de waterkant voor een biertje, ik passeerde twee jongens die ruzie hadden. De 1 had een mes in zijn hand maar was toch voornamelijk verbaal de ander aan het afmaken. Dat ie een junky was. Het was voor een hotel waar ik 3 jaar geleden belandde omdat daar nog een bar open was en samen met een Amerikaanse kok die over zijn hoerenloop avonturen praatte hadden we het idee gevat om een joint te roken.
Er moest alleen wat wiet worden gekocht maar dat kon de jongen van het hotel wel regelen. “wat drugs” zei hij. Ik stemde in en moest met hem meelopen. We gingen 2 hoeken om en al snel werd het een grimmig sfeertje, De meeste aftandse straathoer wenkte naar me en er zat een kreunende junk onder een lantarenpaal, ik bleef straf naast mijn kameraad lopen die ik 20srd in zijn handen drukte. Ik liep door op zijn commando terwijl hij een ingezakt gebouw naar binnenliep. Op het einde van de straat ontmoeten we elkaar weer en gaf ie mij een Wc papiertje. Ik vouwde het open en zag tot mijn verbazing een vuursteentje. crack dus.
Dit was niet helemaal de bedoeling, crack kopen in Paramaribo kon ik wel afvinken. Ik wou die 20 srd wel terug want hier kon ik niks mee. Hij gaf me 20 srd en griste de crack uit mn handen. Op dat moment zag ik dat de jongen trilde, hij had er zin in blijkbaar. Toen besloot ik dat ik mn crack terug wou en draaide de deal weer terug. De jongen kon het niet meer volgen. Op weg naar huis slingerde ik het steentje een voetbal stadion in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten